Subject: Riigilõivu tagastamise taotlus
From: "Natalja Kumar" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Jul 2025 10:29:50 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan riigilõivu tagastamise taotluse. Riigilõiv oli seotud
Vaidlustuskomisjonile esitatud taotlusega, mis võeti tagasi. Lisan
täiendavalt, et riigilõiv oli tasutud valele kontonumbrile

Lugupidamisega,

Natalja Kumar

Finantsjuht

Tel +372  51 10 983

See e-kiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset
informatsiooni, mis on mõeldud ainult kirja saajale. Kui see  kiri  ei ole
mõeldud Teile, palun kustutage kiri  ja kõik selle koopiad. Saadetud
e-kiri on konfidentsiaalne ning teil ei ole õigust selles sisalduvat
informatsiooni enda huvides ära kasutada ega seda teistele osapooltele
edastada.